Laatste avond Goa. En Divali!!!

24 oktober 2022 - Calangute, India

We hadden 4 nachten in Hard Rock Hotel Goa. En vanavond is onze laatste avond.

20221021_183226

Het vuurwerk klinkt om Divali te vieren.

We hebben hier een jong gezin ontmoet, gister bij het ontbijt. Lekker zitten kletsen.

20221024_172855

En daarna zijn we met zn tweetjes naar het strand gelopen... en wat is dat zand heet... even de pootjes in de Arabische zee gedompeld. Maar zwemmen zag ik toch niet zo zitten...  dus een cocktail momentje... ook fijn. !

20221023_13330820221023_134504

In de avond gingen we met het gezinnetje van het ontbijt, mee om ergens op een boot te gaat eten... er ging een en ander mis... op de verkeerde plek gedropped door het vervoer. Dus lopen lopen lopen en terug naar het busje om daarna totaal ergens anders neergezet te worden.. een hele grote beetje aftandse boot.

20221023_212558

Maar goed, we zouden om 21:00 uur gaan varen voor een avondvullend program van zang en dans... we gingen om 22:15 los van de wal.....om een half uur later weer te liggen waar we vandaan waren vertrokken.. dit om nog mensen op te halen.... We hebben elkaar aangekeken en zijn daar van boot gestapt. En ergens aan de wal lekker gaan eten.. was heel gezellig. En met het vervoer weer 45 minuten terug naar het hotel. Al met al een prima avond hoor. Veel gezien van de festiviteiten onderweg. Dat hadden we anders toch maar mooi gemist. En we hadden geen idee waar we aan waren begonnen dus hadden ons er niks bij voorgesteld ... dus als het dan anders wordt is het ook helemaal ok natuurlijk.

Vandaag letterlijk alleen even aan het zwembad gehangen.. lekker gegeten en divali gevierd... nou ja meegenoten van van alles wat er mee van doen heeft.., het vuurwerk , eten en overal lampjes.

20221024_010627

Dus even in de chill stand... morgen pakken we de rugzakken weer in.. en gaan we verder. Naar Paul John whisky distilleerderij. Ik ben erg benieuwd.

Leuk jullie reacties op onze verhalen... echt gezellig om te lezen wat jullie van onze avonturen vinden .

Warme groet Nicole & Branko.