Dag 5 Pushkar

11 oktober 2022 - Pushkar, India

Heerlijk 3 dagen op rij bezig geweest met zilversmeden...  en gister de eerste armband af gemaakt.

20221011_095443

Lekker op rustige momenten prachtige dingen maken en als ik het niet fraai genoeg vind haal ik het weer uit en start gewoon opnieuw. Geen haast. Vandaag een beetje gewinkeld voor wat spulletjes die we terug gaan sturen.  Ook een prachtig project bezocht. Een school voor allerhande kinderen met van alles aan bijzondere behoefte. Zo is de een doof en de ander zit in een rolstoel. Maar allemaal zitten ze in een klasje met Kids van ongeveer hetzelfde niveau.  Branko heeft een flink stuk hierover gedeeld op onze Yourright fb pagina. Maar het was een mooie ochtend.

20221011_11282820221011_10430220221011_103743

We hebben de laat maar waaien mentaliteit al een beetje los moeten laten. En hebben de trein/busreis van Mumbai naar Goa . En Goa naar Mangalore ook maar vast geboekt... het is hier over een dag of 11 Diwali en dat is de grootste volksverhuizing in India.  Dus we moesten echt wel even plannen. Maar alles is gelukt...  morgen naar het tentenkamp waar we kleertjes (gedoneerd door Sibel van Branko zijn werk) gaan uitdelen aan de moeders met kleintjes  ik vind het spannend een beetje, omdat we niemand teleur willen stellen.  En het zijn heel veel kleertjes maar er zijn ook heel veel kindjes. Ooöh en de stroom is weer eens uitgevallen... dat is zo een 4 x per dag ofzo... soms lang soms kort. Maar goed dat hoort erbij. Leuk te lezen dat er plezier wordt beleefd aan ons avontuur. Groetjes Nic