1e dag en we zijn weer helemaal terug.

5 oktober 2022 - Gurgaon, India

Gek he hoe snel je dingen vergeet? 3 uur er over doen om door de douane heen te komen...  oh ja dat was vorige keer ook zo.  Foto maken al je vinger afdrukken oh ja dat was vorige keer ook zo.  De taxi's die op wonderbaarlijke redenen nooit wisselgeld hebben.. gister 5x taxi dus 4x genaaid.  Het gaat nooit om grote bedragen maar het gebeurd. Ons hoofd moest weer even schakelen naar het hosselen wat ze hier doen.. daar kunnen we aan toevoegen dat er iets nieuws gaande is.  Hotels nemen je booking je moet omdat het zo kort dag is gelijk betalen.  En als je er aankomt hebben ze geen C formulier wat betekent dat je er niet mag slapen als buitenlander, dan is er een zuster hotel die dat dan wel heeft. Dus weer een taxi en daar moet je dan bij betalen... zo houden ze elkaar in leven. En we wisten dit voor de reis al. En de kennis die we hier hebben heeft dit hotel dus geboekt. Maar nog gebeurd het.  Dus we moeten via booking kijken of er recensies van buitenlanders onder staan dan moet het goed komen.  We moeten ook weer even wennen aan het geld en de drukte. Maar dat is zo in 1 etmaal gelijk gelukt. Gisteravond even uit geweest ( na een oude mensen middag dutje..).  heel bijzonder. De micro brouwerijen zijn hier een hype. Na het whisky event afgelopen weekend in Gent ga ik even een paar maanden met een boog om alcohol heen hahha lijf mag even rust. Daarna lekker gegeten een thali dat is een metalen bord met vakjes. Met 3 curry gerechten een beetje ui en komkommer en 4 chipatis een soort heel plat broodje vers gebakken waar je bij staat 100 rupie weet je alles. Dat is eeeeeeh €1,25  En heerlijk geslapen.  Zo het ontbijt. Ik ben benieuwd hahaha  het avontuur is gestart... het weerzien met Anita was trouwens wel weer echt super leuk..  en vandaag gaan we waarschijnlijk de metro proberen...